Returpolicy

Ibland är det inte dåligt att vara osäker. Till exempel försöker vi här på goodr desperat att fylla det emotionella hålet i våra hjärtan med kärlek från våra kunder. Vi vill verkligen att du ska älska oss. Verkligen älska oss!

Som en del av vårt desperata rop på uppmärksamhet vill vi se till att du är 100% nöjd med den produkt du köpte. Vi vill att du ska prata om oss med alla dina vänner (som du borde presentera oss för).

För att hjälpa dig komma dit erbjuder vi en 30-dagars returperiod på alla artiklar som beställs på goodr.se med följande förbehåll:

  • Alla returnerade eller utbytta föremål måste vara i samma skick som levererats till dig, vilket innebär att de är oanvända och oskadade (undantag från skada från björnattacker från fall till fall)
  • Garantin gäller från det ursprungliga inköpsdatumet
  • Alla returer och byten måste initieras från det ursprungliga försäljningsstället (dvs. www.goodr.se)
  • Vi accepterar INTE returer eller byten på varor som är specifikt märkta med ”SLUTREA”.
  • Vi accepterar INTE för närvarande retur eller byte på några beställningar gjorda utanför Sverige. All internationell försäljning är slutgiltig.

Att byta eller returnera en vara

Om din vara/varor uppfyller kriterierna ovan, kontakta oss på info@goodr.se och berätta för oss varför du inte var nöjd med dina brillor som säkerligen är betydligt coolare än alla andra brillor du ägt.

Du får då svar ifrån någon av våra grymma medarbetare med mer info och vi kör på ett upplägg där du står för frakten till oss också står vi för frakten till dig.

Så fort vi fått paketet ifrån dig och allt ser ut att vara i ordning så gör vi en återbetalning till dig. Tänk på att det kan ta upp till tio arbetsdagar innan krediteringen syns.

Kom ihåg att eventuella originalfraktkostnader inte ingår i återbetalningen.

Vi accepterar INTE för närvarande retur eller byte på några beställningar gjorda utanför Sverige. All internationell försäljning är slutgiltig.